skip to Main Content

Slide

Dame & Van Doorn Re-integratie & Training begeleidt mensen die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben naar passend (ander) werk. Wij werken volgens overeenkomsten/gunningen in opdracht van onder andere UWV. Ook werken wij in opdracht van verschillende werkgevers (spoor 2 begeleiding), of Gemeenten (trainingen).

Wij vinden het van groot belang dat zorgvuldig met persoonsgegevens wordt omgegaan. Persoonsgegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd waarbij wij de privacywetgeving in acht nemen.

Gebruik van Persoonsgegevens
Voor onze dienstverlening verwerkt Dame & Van Doorn Re-integratie & Training persoonsgegevens (dit zijn gegevens die herleidbaar zijn tot een natuurlijk persoon) zoals:

  • Naam, adres en woonplaats;
  • Contactgegevens;
  • Burgerservicenummer;
  • Informatie over opleidings- en werkachtergrond;

Daarnaast verwerken wij bijzondere gegevens met betrekking tot gezondheid in relatie tot werk (volgens artikel 9, lid 2 punt h van GDPR). Wij zullen alleen de voor onze dienstverlening noodzakelijke gegevens verwerken.

Persoonsgegevens van te begeleiden klanten worden (vaak na eerste persoonlijke kennismaking met de klant) via de mail door de opdrachtgever naar Dame & Van Doorn Re-integratie & Training verstuurd. De klant geeft in het eerste kennismakingsgesprek met de coach van Dame & Van Doorn Re-integratie & Training schriftelijk toestemming voor het verwerken van zijn persoonsgegevens.

Wijze van registratie, proces
De persoonsgegevens van de te begeleiden klant worden veelal via de mail door de contactpersoon van Dame & Van Doorn Re-integratie & Training ontvangen. De informatie wordt in een beveiligd netwerkomgeving opgeslagen. Het opslaan van de klantgegevens gebeurt zo veel mogelijk geanonimiseerd. In dit digitale dossier worden onder andere de volgende documenten van de klant verzameld:

  • Opdrachtbevestiging
  • Werkplan
  • Arbeidsdeskundig rapport
  • coachingsplan
  • voortgangs- en eindrapportages
  • CV -Aantekeningen

Deze klantgegevens worden in het beveiligde netwerk gebruikt, opgeslagen, bijgewerkt, bewaard en vernietigd.

Doel registratie persoonsgegevens

  • De naam-, adres-, woonplaats- en contactgegevens zijn nodig om door ons contact met de klant op te nemen.
  • Het burgerservicenummer (bij UWV-klanten) is benodigd voor correspondentie met UWV. -Het werkplan of arbeidsdeskundig rapport is nodig om achtergrondinformatie te verzamelen omtrent functionele mogelijkheden en beperkingen van de klant in relatie tot werk.
  • Het CV geeft informatie omtrent de werk- en opleidingsachtergrond van de klant. Dit document wordt vaak gedurende het traject bijgewerkt of aangepast om zichzelf beter of meer volledig te presenteren.
  • De verschillende rapportages worden gedurende- en aan het einde van het traject gemaakt en verstuurd naar de opdrachtgever. De klant leest deze rapportages en ondertekent deze ook.
  • De aantekeningen van de interventies met de klant hebben tot doel inzicht te hebben en houden in het coachingsproces. De aantekeningen van de interventies worden genoteerd of gescand en opgeslagen in het digitale dossier van de klant.

Recht op inzage/correctie/laten verwijderen van gegevens
De klant kan gedurende het coachingstraject en binnen 1 jaar na afronding van het traject, te allen tijde inzage krijgen in zijn gegevens en waar nodig zijn gegevens corrigeren en/of laten verwijderen. Hij kan hierom telefonisch of schriftelijk verzoeken. Na afronding van een coachingstraject zullen de digitale klantgegevens nog 1 jaar bewaard blijven, waarna deze definitief vernietigd worden.

Verstrekking aan derden
In het kader van onze dienstverlening kunnen wij derde partijen inschakelen. Wij kunnen in dat kader gegevens verstrekken aan:

– verschillende werkgevers (bijvoorbeeld het CV) om de klant te introduceren of voor te dragen. Dit zullen wij altijd in overleg met de klant doen.

Juistheid van de gegevens
Voor het correct uitvoeren van onze dienstverlening vertrouwen wij op de juistheid van de ons bekende gegevens. De klant dient ons dan ook te informeren over wijzigingen in zijn gegevens.

Beveiligingsniveau
Wij streven ernaar de persoonsgegevens die wij verwerken zo goed mogelijk te beschermen tegen verlies of onrechtmatig gebruik. Wij nemen passende beveiligingsmaatregelen teneinde de veiligheid en nauwkeurigheid van die gegevens te waarborgen. Wanneer, ondanks die maatregelen, sprake zou zijn van een datalek, heeft Dame & Van Doorn Re-integratie & Training een procedure voor het op juiste wijze melden daarvan.

Wij stellen uw mening op prijs. Als u opmerkingen of vragen heeft over onze privacyverklaring, stuurt u deze dan aan info@damevandoorn.nl , t.a.v. Mariska van Doorn of schrijf ons op het volgende adres:

Dame & van Doorn Re-integratie & Training
Braspenning 13,
3641 LB, Mijdrecht

U kunt ook telefonisch contact opnemen: Mariska van Doorn +31 650585683

Autoriteit Persoonsgegevens
Wanneer u klachten heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens door Dame & Van Doorn Re-integratie & Training, horen wij dat natuurlijk graag. U kunt daarover contact met ons opnemen en wij zullen samen met u naar oplossingen kijken. U heeft het recht om een klacht in te dienen bij de privacytoezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens.

 

Deze privacyverklaring is geen overeenkomst en wij kunnen deze privacyverklaring actualiseren. Zodra wij wijzigingen aanbrengen wordt de wijzigingsdatum bijgewerkt. Wij zullen u op verschillende manieren informeren over wijzigingen, onder andere door de herziene privacyverklaring te publiceren op onze website, waarna deze direct in werking treedt. U dient deze verklaring van tijd tot tijd te raadplegen zodat u op de hoogte bent van de wijze waarop Dame & Van Doorn Re-integratie & Training met uw persoonsgegevens omgaat.

Deze privacyverklaring is geactiveerd op 01-01-2021

Back To Top