skip to Main Content

Slide

1: Indienen van een klacht

Dame & Van Doorn Re-integratie & Training probeert haar klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en te begeleiden.

Toch kan het voorkomen dat een klant niet tevreden is over de geboden dienstverlening.

Dame & Van Doorn Re-integratie & Training beschouwt klachten als een kans om de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren. Uw uiting van ontevredenheid of klacht kunt u schriftelijk aan Dame & Van Doorn Re-integratie & Training kenbaar maken.

Dame & Van Doorn Re-integratie & Training
Braspenning 13
3641 LM, Mijdrecht

Een onafhankelijke medewerker van Dame & Van Doorn Re-integratie & Training zal uw klacht ontvangen, vastleggen in het klachtenregister en zorgdragen voor een correcte afhandeling.

2: Behandeling van de klacht

Uw klacht wordt binnen zes weken na ontvangstdatum afgehandeld.

De klacht wordt behandeld door een onafhankelijke medewerker, die zelf niet bij de klacht betrokken is. U krijgt binnen twee weken na ontvangst van de klacht door Dame & Van Doorn Re-integratie & Training bericht van ontvangst van de klacht.

Als uw klacht niet in behandeling wordt genomen, dan wordt u uiterlijk binnen vier weken na ontvangstdatum hiervan op de hoogte gesteld, met een onderbouwde motivatie waarop het besluit is genomen de klacht niet in behandeling te nemen.

Een klacht wordt door Dame & Van Doorn Re-integratie & Training gemeld aan de betreffende opdrachtgever en wordt opgenomen in het dossier.

3: Contact met de klant

De medewerker die de klacht ontvangt, stemt inhoudelijk af met de dossierverantwoordelijke. De onafhankelijke medewerker neemt contact met u op voor het eerste, telefonische contact. Dit telefonische contact biedt de mogelijkheid om meer informatie te krijgen en/of de klacht direct telefonisch op te lossen. Als dit niet lukt, dan wordt u uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Bij opgeloste klachten wordt een schriftelijke bevestiging van de gemaakte afspraken naar u verstuurd. In geval u meent dat uw klacht niet naar behoren is afgehandeld, dan kan u escaleren naar de opdrachtgever.

4: Registratie afhandeling klacht

De medewerker registreert de achtergrond van de klacht, de uitkomst en de doorlooptijd van de behandelde klacht in het klachtenregister.

Dame & Van Doorn Re-integratie & Training houdt een zorgvuldige administratie (klachtenregister) bij, waardoor zij te allen tijde, doch minimaal eens per jaar aan opdrachtgevers kan rapporteren over:

  • Het totaal aantal ingediende klachten;
  • Het aantal ingediende klachten, dat niet in behandeling is genomen;
  • Het aantal ingediende klachten dat niet in behandeling is genomen en binnen de termijn is afgehandeld;
  • Het aantal ingediende klachten dat in behandeling is genomen;
  • Het aantal ingediende klachten dat in behandeling is genomen en binnen de termijn is afgehandeld.

5: Eerste beroepsmogelijkheid

Wanneer de klacht onverhoopt niet naar uw tevredenheid wordt opgelost is er een beroepsmogelijkheid. Het bezwaar kan binnen 1 maand schriftelijk worden ingediend bij Dame & Van Doorn Re-integratie & Training in Mijdrecht. U wordt dan uitgenodigd het bezwaar mondeling toe te lichten. Binnen uiterlijk één maand ontvangt u schriftelijk bericht over de uitspraak.

6: Tweede beroepsmogelijkheid

Wanneer u van mening bent dat uw bezwaar door Dame & Van Doorn Re-integratie & Training niet goed is afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Arbodiensten.

01-01-2021 Klachtenreglement Dame & Van Doorn Re-integratie & Training

Back To Top